måndag 4 mars 2013

1 års present till Theo

Nu har jag äntligen hittat en present till Theos första födelsedag. Han ska få en fin bil att ragga runt med! :) 
Såhär ser den ut :) 

Den var så himla fin, också hade dom helgrabatt på den... 595 kr från Jollyroom. Det tyckte jag var ett bra pris. Sen hittade jag även en fin postlåda, en fin vattenkanna och ett par snygga jeans! Det har blivit så fint nu i Theos rum, jag är mer än nöjd. Det blev faktiskt finare än jag tänkt mig där inne. 

Jag är så himla glad för våran fina son. Ibland tänker jag att vilken tur jag hade som fick just honom! 
Han är helt underbar våran lilla Theo !

Vad har då hänt de senaste dagarna? I helgen var vi på Loppis i Piteå där jag hittade en del fina fynd, igår var hela familjen här på middag. I fredags var jag och hälsade på Aida som köpt hus på Lerbäcken, gud så fint dom fått det!! Sen var jag också till Johanna med familj som flyttat till en underbar lägenhet i stan. Vilken yta!! :) Det var mysigt och barnen fick leka å ha kul. Aida lagade jättegod lunch som jag testade göra här i helgen... tonfiskröra med pasta, också hade hon bakat supergott bröd. Bland annat ett hårdbröd som jag ska testa göra.. hur gott som helst. Och knaprigt.... kanske blir kvällens syssla utöver att måla... ja förresten.. igår   började älsklingen riva väggen där uppe i hallen som går mot trappen, så nu är den nere. Shit vad ljust och fräscht det blev istället för att ha en fetvägg där. Nu längtar jag efter att få gå lös med penseln å vitfärgen där. En ny trapp hade inte heller skadat! :) 
Nej, nu mys med min prins och vika lite tvätt.. kanske baka lite bröd....... 
hejvejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)