torsdag 7 mars 2013

Terry Evans

Yes, imorse bokade jag biljetter till Terry Evans! Åh, så kul det ska bli att åka iväg och se denna karl i verkligheten. Och framförallt lyssna på allt han har att säga! Man kan ju alltid hoppas på att han har nåt att säga även till mig/oss. Sandra och Kenny ska också följa med mig och Micke dit. Som jag längtar. Det är i maj, så det är ju ett tag dit. Men gud så kul det ska bli.

Just nu håller grabbarna på att busa och leka här och det är ingen lugn å ro:)) Sötnötterna!

Nej, nu ska jag ta mig ett varmt bad och slappa lite innan det är dags för sängen. Fredagsmyset startar jag med en helkroppsmassage imorgon........åhhhh vad skönt. Sen bär det av upp till Mickes pappa i Övertorneå för en helgs mys där uppe. Det var ett tag sedan vi var där. Men det känns fortfarande jobbigt att åka dit utan att svärmor är där. Huvvaliggen. Men vi lever på alla fina minnen och kärleken vi fick av henne......

Trevlig helg på er alla.


Bjuder er på en bild av våran galna, underbara, busiga, glada, söta och charmiga gosse!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)