fredag 1 juni 2012

En speciell sorts...

För varje dag som går så älskar jag bara våran lilla kille mer och mer. Han är så underbart fin så man blir varm i hjärtat bara av att se på honom, och när han tittar tillbaka så kommer tårarna ibland!! <3 Han är så duktig och målmedveten i allt han gör.. han griper tag i tutten så den inte ska ramla ur munnen, när den ramlat så försöker han få tag i den igen... idag när han låg på skötbordet så försökte han vifta flera gånger för att få tag på mobilen som hänger ovanför honom! :)

Det är verkligen en speciell sorts kärlek jag känner till min lilla prins... det liknar inget annat... inte ens hans fina pappa kan få mitt hjärta att banka lika hårt!! Åh vad jag hjärtar dig min lilla Theo! <3

1 kommentar:

  1. Kallas för moderskärlek<3 det kan man bara förstå först när man blivit mamma<3 kram till er från mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)