söndag 9 december 2012

2 a advent!

 Idag är det andra advent.. vi myser inne, dricker julmust, äter knäck, lax å annat gott... å det kommer SNÖÖ, äntligen, gud så glad jag blir. Julstämning på hög nivå!!! Å en slappardag är på sin plats, gud så skönt, jag kan inte komma ihåg då vi sist bara satt inne en hel dag och bara var!!!

Jag har fotat en hel del fina bilder idag.. som jag inte kan ladda upp här nu pga att min lagringsutrymme på bloggen är slut....!!! VAD?!!! ska ja nu göra, man måste visst köpa sig mer utrymme å det har jag ingen lust med.. så en ledsen Theo säger nu att det kanske blir en bildlös blogg det här... vad trist??? hur gör man? måste fråga min kära karl om han kan lösa det här......

Tackåhejs

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med snö, ljusare och sedan blir man piggare på köpet:)) vad mysigt med en bara vara dag; det behöver man ibland!!!! Du kan inte ta bort lite gamla bilder från bloggen??? Ge Theo en bamsekram från mormor<3 kram kram mamma !!

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)