torsdag 21 mars 2013

Back in track... hoppas jag...

Japp, efter alla flunsor och sjukdomar, och diverse avbrott, så hoppas jag nu att jag är back in track när det gäller träningen... Det var mycket skönt att träna, och man känner ju direkt hur mycket piggare man blir i både kropp och knopp. Idag har vi varit och vinkat av mamma, pappa, Eric och Amanda på Kallax.... dom har ju nämligen åkt iväg till Thailand... åh, till vårt underbara Lipe ska dom också, herregud vad skönt.
Jag är bara lite avundsjuk, även om vi har det rätt bra här hemma nu också med dessa soliga och fina dagar.

Imorgon får jag veta om jobbet, och jag har som ställt in mig på att inte få det, för då blir jag inte lika besviken om jag får ett nej..... Att vara den utvalde av dessa åtta som kallades till intervju hade inte varit helt fel. Oj så kul, att äntligen få jobba med det jag velat och verkligen vill!!! Jaja, som sagt. No hope. No Dissapointment. Å för att nämna några ord om den där Theo.. ja han är en busig liten kille, han river ur alla skåp här hemma, han vill gå hela tiden, och busar och bökar. Han är mestadels en jätteglad liten skit som bara blir mer och mer nyfiken på världen! I morrn ska jag också iväg på lite ärenden på fm... personliga sådana, och nödvändiga. Det ska bli spännande och se vad vi kommer fram till.... ;P I helgen blir det kanske fest, men jag ska vara chaffis så ingen alkohol för min del. Jag tycker faktiskt att jag har roligare nykter....
Jag vet inte, men sen jag varit gravid tycker jag bara att det är tråkigt och jobbigt att dricka, och bakfull å jääklig.. nej inte min kopp av te!

På tal om te, nu ska jag dricka upp min kopp "kvällsro" ta mig upp för trappen och snöra mig i duschen.... å sooooova, upp tidigt imorgon var det ja.

Hoppas ni har det bra därute. Trevlig helg.

Kramkram



Bjuder på en någon  månad gammal bild på mig från när vi var påväg till Ikea, jag är inte fräknig! ;) 
Inte för att det är nåt fel med det, jag gillar fräknar, det är charmigt.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)