onsdag 20 februari 2013

Home

ja idag styr jag, syster och barnen pokarna mot Törebyn! Vi ska åka hem och slappa med mamma och pappa, lillebror och Amanda. Det ska bli skönt att komma iväg och göra något annat. Man blir lite hemmablind och leds på att sitta hemma ibland. Lite mys med mormor och morfar skadar aldrig, och imorgon ska jag och syster hitta på något kul och annorlunda. Det var egentligen tänkt att grabbarna skulle spela innebandymatch mot Töre, men den blev inställd tyvärr pga för lite folk från Töre. Synd, men det kommer säkert fler gånger. Nej, nu ska jag göra min lilla prins klar för avfärd sen rullas det mot byn. Tackåhejsvejs.



2 kommentarer:

  1. Alltid lika härligt att ha er hemma <3 och ni får inte åka förrän jag kommer hem;)) kram mamma

    SvaraRadera
  2. Det har varit två mysiga dagar med er <3 kram mamma:))

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)