tisdag 21 juni 2016

Presidenter och studenter.

Ja våra barn är då bland de sötaste små liven... Samtalsämnena kring middagsbordet handlade om önskemål gällande presenter när man blir "president"...  När jag blir president vill jag ha en motocross säger den äldsta.  Man blir inte president när man är 4 eller 10 utan 19. Varav den lilla tillägger: - då vill jag ha en motorcykel med trampor när jag blir president. Det är fint att fira när man blir president fortsätter han... 😍 jag säger:  menar ni studenten?  Som man firar när man gått ut skolan... Jaaa säger de!! dessa små grabbar. Så söta.  Omtänksamma.  Tjuriga. Lekfulla.  Rastlösa.  Fundersamma. Fiffiga. Mysiga. Älskade barn. Glada över sitt sommarlovet och sommaren äntligen kommit. Även om den största önskade slalomsäsong vid gårdagens läggning. Tänk så mycket tankar som rör runt i dessa små killars huvuden...  Allt de lär sig. Det är fint att se. Fint att få lära dem hur livet fungerar.  Finast av allt är ändå att få ge barnen kärlek och närhet. Godnatt säger jag med bilder på lite av dagens plantering. 💜





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)