tisdag 21 juni 2016

Tanka energi.

Hej!

Jag känner verkligen att mitt behov av att tanka energi och solljus är stort just nu.. Det har varit regngrått utanför fönstret de senaste dagarna och mina energidepåer töms fort. Kvällens korta löprunda på sisådär 3 km satt fint och jag känner mig genast så mycket piggare. Ängarna och alla vackra vyer i vår by var fortfarande indränkt i regndroppar. Så magisk kväll. Solens strålar reflekterade regndropparna i gräset. Jag hoppas och ber att ljuset, värmen och solen återvänder nu. För min kropp suktar efter sommarvärme och ljumma kvällar.

Dagen spenderades på Leos lekland enligt önskemål av barnen. De leker så fint tillsammans nuförtiden Liam och Theo. Det är härligt att se. De börjar ha mer gemensamt och Theo ser upp till storebror. De njuter av dagarna tillsammans, med undantag för de stunder då jag håller på att bli galen av deras rastlöshet, bråk och tjat. Det är inte alltid lätt att vara trebarnsmamma vill jag lova. Vid läggningen idag önskade sig de små att åka till stranden under morgondagen. Jag hoppas att vädergudarna är med oss så vi kan ta oss årets första picknick på beachen.

Nej, nu ska jag ta tag i de sista kvällssysslorna innan läggdags.

Kram kram / Therese

Här kommer ett gäng suddiga och såklart oredigerade bilder.. :P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)