fredag 9 november 2012

Friday

idag är det fredag och det firar vi med en massa städ å fix, det ska ju vara mysigt, å man ska kunna slappna av under helgen och bara vara! Det är så himla skönt att bara få ta det lugnt, slippa tänka på att städa å grejja, då har man gjort bort de inför helgen! Jag är jätteförkyld, och blir anfådd å slut bara av att gå upp för trappen, så jag borde egentligen inte hålla på så mkt, men man kan ju inte låta bli.

Just nu ligger Theo och slappar i vaggan, att han har blivit mammig på sista tiden denna lilla kille. Igår skrek han i 20 min i sängen, då han skulle sova, tänkte testa lägga honom vaken i sängen själv för en gångs skull, men det var inte populärt, de slutade med att han låg på mage och höll på att klättra över kanten, fötterna mellan spjälorna... jaa ni vet ;) Dessa söta trollen som då verkligen har sin egen vilja, å tur är väl det ;) Sen då han fick komma i våran säng å mysa, ja självklart var det det bästa. Å man vill ju ha de där myset också. Det är ju så gosigt, dom är ju samtidigt bara små en gång.

Då kan jag gott sova lite sämre, men de är så mysigt att ha honom nära!

Nej, nu har jag tagit en liten paus, försökt få i mig lite mat, har ingen matlust heller då jag inte är hundra kry.

Men jag ska iallafall laga en go middag till mitt hjärta idag.

PussåKramz å trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)