måndag 12 november 2012

Full rulle....

i helgen har det verkligen varit full rulle hela dagarna, fast jag egentligen bara borde ha legat hemma å vila eftersom jag inte alls känt mig pigg. Jag är helt matt och slut i kroppen å förkyld. Känner mig bara helt slut! Det har väl sina anledningar att man är lite off och inte har så mycket energi kvar! Det är jobbigt att gå igenom detta, samtidigt som jag ser positivt på framtiden och är världens lyckligaste över min underbara son och familj!  Jag älskar er över allt annat! Verkligen! Men livet blir inte riktigt detsamma igen.

I veckan ska jag försöka att få tillbaka lite kraft och ork, krya på mig litegrann, så man orkar med fredagen! USCH!

Idag ska jag baka, mysa på inne med min fina Theo! tända ljus, lyssna på lugna favvisar å bara ta det lugnt. åh så skönt!! :)

nej, nu ska jag mysa mer ner under filten! Tackåhejs.


Bjuder på lite härliga flash backs bilder :))




















T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)