torsdag 8 november 2012

om man skulle orka skriva...

om allt jag tänkt, inte tänkt, sagt, inte sagt, gjort och inte gjort den senaste veckan så skulle det bli en hel roman! Det har verkligen varit en jobbig och hemsk vecka på många sätt. Man tror inte att man ska få vara med om nåt sånt hemskt och jobbigt, när det väl händer, mår man PISS.

Våran familj går just nu igenom något som är väldigt, väldigt jobbigt. Som jag inte vill prata eller skriva om här med respekt för familjen. Men de som behöver veta, vet. Det är det viktigaste. Jag tar detta med de som är iblandade, det blir för jobbigt annars.

Var rädda om varandra, för man vet aldrig när det tar slut. Mitt i allt kan allt ändras och ingenting blir som förut. Det har vi blivit påminda om nu, verkligen.
Jag känner sån kärlek och styrka i familjen ändå!
Jag älskar er över allt annat, och hoppas att INGEN kan ta DET ifrån mig i alla fall..

En dag i taget, tillsammans, så ska vi nog KLARA även detta!  USCH!

All kärlek till er fina där ute!!!









1 kommentar:

  1. Det finns ett ordspråk!!!
    "Tiden läker såren"
    Kram mamma<3

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)