måndag 4 juli 2016

Jag har glömt bort dig.

Sommarvardagen och ledigheten med barnen är ljuv men tar mycket tid. Jag har helt och hållet glömt att jag lovat mig själv att uppdatera bloggen dagligen. Tid är något jag filosofiskt funderar mycket över nu när möjligheten finns. I mitt huvud tänker jag mycket på vad jag vill göra av livet, hur jag vill leva, hur jag vill att mina barn ska växa upp. En sak som jag ständigt kommer fram till är att att jag vill ha så mycket tid som möjligt med barnen. Särskilt nu när de är små. Jag vill inte jobba 8-17 för att sedan träffa dem en ynka timme innan läggdags. Det finns inte i min värld mera. Så vad jag är ute efter är att skapa en vardag och ett liv som klaffar bra ihop med min önskan om ökad tid med barnen. Jag vill bo på en större gård där vi kan ha något får och se hönsen strosa runt samtidigt som de ger oss ägg. En gårdsbutik. Det är drömmar. Drömmar som jag hoppas kan bli verklighet. När vet ingen. Men jag har bestämt att det ska hända. Någon gång. Delar med mig av en bild på skatter gånger två.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)