lördag 5 januari 2013

Nöjd.....

ja, inte visste jag att Mamma Mia var en sån bra film, idag har jag, älsklingen & Theo varit på Ikea och handlat lite fina grejjer hit hem, vi hittade bland annat en ny tv bänk, hylla till gossens rum, glas, tvättkorg, lådor, lampor, ljus å annat smått å gott. Det var så himla mysigt att vara iväg bara vi tre, äta lunch tillsammans, mysa på, bara gå runt och titta å mysa tillsammans!! Det var underbart! Sen på vägen hem så stannade vi självklart till hemma i byn, där bjöds vi på en god middag och efterrätt med mera mys. Ja, en bra Lördagkväll helt enkelt.

Jag sitter här med funderingar, stora som små. Trots dessa funderingar, så känner jag mig ändå tillfreds med dem. Jag känner mig glad och nöjd med tillvaron. Jag är enormt glad över min fina son, jag fattar inte att han kan vara så otroligt underbar som han är! Det ska bli spännande att se vad framtiden har att utvisa. Om jag får mitt dream wedding. Det blir spännande det här. Nej sluta filosofera nu och hjälpa min underbara sambo att bygga IKEA- möbler, och njuta ännu mer innan sängdags.

Tackåhejs.


Mina underbara!!! Theo alldeles nyfödd, att han varit så liten, mitt underbara hjärta! Vilken kärlek jag känner till dessa pojkar. Jag gör allt för er! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)