torsdag 3 januari 2013

Yes!

Vad jag är glad, äntligen har jag kommit igång med träningen! Jag är så himla glad och stolt över mig själv.
Jag har tränat varje dag nu sen min födelsedag, har jag inte varit på gymmet, så har jag varit ute och promenerat eller sprungit! Igår morse plumsade jag 7 km på oplogad väg, upp å ner med barnvagnen!! Vilket träningspass, men gud sååå skönt det var att få svettas å slita lite! Skam den som ger sig! Igår var även jag å älsklingen på badhuset, jag simmade ett par längder å bubblade varmt efteråt! Njuuuutning.

Idag har vi varit ute å promenixat, hälsat på Sandra & Vilma, gymmat, lagat goo mat i form av kycklinggryta med Ajvar, vitlök, ingefära, grädde, grillkrydda, röd paprika, champinjoner, grön thaichili, fond å buljong! Med pasta å en god fetaost sallad till. MUMS! det satt fint i magen...... Märker man att jag är på bra humör och är pigg efter träningen, såååå skönt. Nej nu ska jag göra lite mer övningar med hjärtat. Dricka lite smoothie å ta en varm dusch innan nattning! :)

Hoppas ni alla har börjat det nya året lika bra som jag! psssst..... glömde nämna att jag startade det nya året med att halvt pissa på mig av skratt !!! :)

Nu kör vi hårt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)