onsdag 6 juli 2016

7 månaders dagen.

Idag fyllde vår lilla Elsa 7 månader, det firade vi på badhuset med hela familjen. Gumman tyckte det var supermysigt att bada, hon är vår allas lilla badanka. Älskar att plaska och skrattar mest hela tiden. Bubbelpoolen var intressant där hon försökte att äta upp bubblorna. Älskade hjärtat. Jag är så himla glad att du valt att komma till just oss. Du gör verkligen vår familj komplett och jag älskar dig så. De första veckorna tillsammans med Elsa var rätt så tuffa men samtidigt helt underbara. Jag drabbades av en släng av förlossningsdepression som gick över helt när gumman var cirka 1 månad. Huvva. Det är mycket på grund av detta som jag är extra glad över den kärlek jag känner till vår tjej idag. Våra band mellan oss har nog blivit än starkare på grund av det jag fick uppleva i början. Tänk att vi äntligen fått den lilla dotter jag alltid drömt om och önskat.  Du är allt jag nånsin önskat du är allt jag nånsin drömt. Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt. Du är den som får hoppas. Du är den som får mig le. All min kärlek får du bära. Hela livet vill jag ge. 

Grattis älskade gumman på 7 månaders dagen. Här är din fina bil som du numera brummar fram i! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)