måndag 18 juli 2016

Sommarledighet.

Hej allihopa fina! 

Jag njuter för fulla muggar tillsammans med min fina familj. Vi njuter av alla stunder i stort och smått. Ibland blir vi smått tokiga på varandra för att sedan pussas och kramas i en hög på golvet. Det kallar jag semester. Strandhäng har den senaste veckan varvats med äventyr med bilen, familjemys och städning. Vi håller på att städa och röja vårt hus. Tänk hur mycket saker det faktiskt kan samlas på så kort tid. Idag har vi även bakat bullar till sommarcafét som startar om sisådär 14 dar. Hjärtat känns mestadels varmt av kärlek såhär på sommaren. Jag känner mig enormt glad och lycklig över barnen och värmen vi känner. Theo kom in med en blomma idag och sa: - mamma, jag har nåt fint till dig, för att du är den finaste mamman i hela världen. Han är så go och klok vår lille kille. Så himla godhjärtad. Man kan inte bli annat än full av kärlek.

Nu ropar killen på mig som faktiskt inte somnat ännu. Det är ju sommarlov. Då får man vara vaken lite längre ibland. Nu ska jag gå och läsa en saga för killen som vill gå och sova.

Här kommer ett bildregn från mobilen som beskriver en del av våra dagar. 





















Kram kram/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)