fredag 4 maj 2012

Värkar

ingen sömn alls i natt.... typ 3 timmar fram till kl ett då jag vaknade med rätt täta, men inte regelbundna värkar! ont i ryggen, benen, magen, ljumskar, illamående osv :) Sen vid fyra tiden, ringde jag förlossningen bara för att kolla läget, då tyckte dom att jag skulle ta mig alvedon och ett varmt bad... sagt å gjort... så skönt med värme! Det lättade just då jag badade. Men sen när jag steg upp igen, kom värkarna tillbaka precis som förut. Nu har dom kommit regelbundet med 5 minuters mellanrum i 2 timmar... men det konstiga är att det är bättre då jag sitter upp än då jag ligger... nödig känner jag mig hela tiden, och det slemmar å har sig en massa där nerifrån! :)

Dessa värkar som jag har nu har jag inte känt förut, nu är dom mkt ondare och mer lika varje gång... det var knappt så Micke vågade åka iväg på jobbet nu i morse, men vi kom fram till att han är ju rätt snabbt hemma så de ska väl gå vägen om det blir ännu mer intensivt.

We´ll seee.... :)

Pussåkramz <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)