onsdag 2 maj 2012

Not yet....

för er som undrar... neej, det har inte kommit någon bebis ännu! Men vi väntar å myser på här hemma allihopa... gör mysiga grejjer tillsammans och vardagslyxar oss... Den som väntar på nåt gott..

Inatt vaknade jag kl 02.37 av att jag fick sånna onda sammandragningar, ca 4 st på 10 minuter kom jag fram till efter ett tag när jag började klocka dem....  jag låg i sängen säkert timma och kunde inte sova pga dessa täta sammandragningar och ryggont.

Upp å hoppa och i badet... gud så skönt med varmt vatten.. Sammandragningarna minskade och gjorde inte lika ont. Även värken i ryggen släppte då jag badade! Så nu känns det "bara" som att dessa sammandragningar är onda förvärkar.. Men vi får väl se... suck att det alltid ska avta! Nu kommer sammandragningarna inte lika regelbundet, och mestadels med typ 5 min mellan! Så vi får väl se vart detta leder..... hoppas dom kommer igång på allvar igen!

Å min kära familj som ringer och undrar angående detta.... jag loooovar, jag hör av mig då vi åker in på förlossningen!! :) <3 Ni är goa och omtänksamma, men alla dessa samtal och frågor blir superjobbiga då man själv går och väntar.... Å på tal om familjen, vilken underbar syster å kenny jag har har! ;) igår kom dom förbi med en jättefin orkidée i rosa och vitt och gofika!! dom är bara bäst!! bild skulle ha kommit om inte kameran låg redo i bilen ;)) blir det inte bebis så ska jag ta in den och fota idag... ;)

Hmm... sammandragningar igen..... yeees! I looove them.. mera mera!! ;)


Tackåhej.. hejsvejs! ;) Nu ska jag äta lite mera frukost ;) Vi får väl se om min kära sambo får åka och jobba eller inte! jag tror på det förstnämnda!


<3

1 kommentar:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)