måndag 27 augusti 2012

Egentid ...

just nu har jag lite egentid med tända ljus och mys, regnet öser ner utanför fönstret.. Micke, Liam och Kenny har åkt iväg och badat. Gossen sover i soffan sen en halvtimma tillbaka och jag bara myser för mig själv. Det är konstigt hur skönt det egentligen är att bara få vara för sig själv ett tag och ladda batterierna!! Jag måste verkligen försöka att få en stund för sig själv varje dag nu framöver! Idag har jag hållit på att måla panelen i köket, jag målar bara över den, så att den blir vit å fin..:)) Såklart, gud så mycket inspiration jag fått till hemmet på sistone, jag vet precis vad jag vill göra, och det kliar en massa i fingrarna att få saker gjorda. Det största och roligaste projektet blir nog att börja med Theos rum..Som jag längtar, vet precis hur han ska få det där inne....det enda jag saknar är en garderob till honom, som jag inte vet hur den ska se ut.. målade ju ett skåp till honom, men då fick vi självklart inte in den i hans rum..... snacka om leds jag blev, det hade passat perfekt, men som rummen är bygda så rymdes det inte in genom dörröppningen å den lilla hallen!!! så nu måste vi hitta nåt annat fint gammalt skåp, eller så får det bli IKEA! Nej, nu ska jag göra lite mera nytta innan lillgossen vaknar, för när de stora kommer hem så ska jag ut å springa i friska luften, även om det regnar!!

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt med hösten, och ett plus är ju att man får tända massor m ljus och krypa upp i soffan:) egentid är viktigt!!! Tack för idag, d var mysigt!!!!<3 kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)