måndag 20 augusti 2012

Jag måste ju bara titta in å berätta den finaste nyheten på länge, jag har blivit moster tidigt i morse! Sandra och Kenny har idag fått sig en fin liten sessa som vägde 3300 gram och 52 lång. Hon är den vackraste lilla tjej ja sett, och så himla söt. Jag längtar verkligen efter att få träffa denna lilla skapelse och hennes föräldrar. Jag är mäkta stolt över att jag nu blivit både mamma å moster inom loppet av tre månader, det är inte varje dag det!!! härliga tider verkligen.. och förövrigt så har vi vi en underbar son som är så snäll om dagarna! Han bara skrattar å ler åt allt han ser.... Jag håller på att baka en tårta till lilla sessan som den nyblivna familjen ska få sen nån dag då dom kommer hem från BB.
Nej nu ska jag se hur det går för mina tårtbottnar medans Theo sover så snällt....

Pussåkramz

1 kommentar:

  1. Ja tänk, moster och mamma så fort!!!! Spännande få se din skapelse till lilltjejen:)) kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)