torsdag 2 augusti 2012

Världens finaste




ååå nu försvann det långa inlägget jag skrev, suck, drar väl ihop en repris av vad jag skrev då.....


Jag har nog världens finaste lilla kille till son, shit så kär jag är i denna lilla krabat... att man kan bli så kär på nytt å att han kan vara så fin, jaaa det är så svårt att fatta.. att jag får vara mamma till detta underbara charmtroll, STOLT är nära sanningen, men inte nära nog! :)))
Jag har så mkt att göra, å det är bara passa på att få de gjort om kvällarna/nätterna då lilltrollet sover.... ikväll hade han så ont i magen å skrek i typ en halvtimma, uscha då, om man ändå kunde ta bort det onda från honom då de gör ont! stackars liten! nu sover han så gott i vagnen, å vi ska snart gå upp å sova med våran stora älskling som sover sedan nån timma tillbaka!! uscha, så trött jag är... funderar starkt på att färga håret ikväll, men nej, mina ögon glöder å händer värker så jag tror att jag skippar det ikväll.... enough for today.....



En sötbild på magen, tänk att lilla Theo har legat där inne, det ärsom såå svårt att fatta nu...... 

Kram å godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)