torsdag 23 augusti 2012

Planer för dagen

Theo ligger just nu fortfarande och sover i babysittern, under tiden har mamman passat på att plocka å fixa här hemma, beställt lite nödvändiga grejjer, avslöjar sen vad! ;) Och nu gjort mig en gröttallrik, mums så gott... trots att jag får äta den utan mjölk:) Prinsen är inte alls lika känslig i magen nå mer vilket är jätte skönt, men han reagerar ibland då jag kryddat maten med nåt speciellt, jag brukar oftast försöka äta kryddfri och neutral mat, men ibland vill man ju krydda till det litegrann iaf! ;)
Idag ska jag och gossen åka och kika på lite kläder till honom, vi har tänkt göra det länge, men inte hunnit, så idag ska vi ta oss tid till det! :) & ikväll ska jag ta mig en längre springrunda, var ut på en kortare igår mellan regnet, gud så skönt å friskt det var i luften....Nej, nu ska jag äta min gröt innan den kallnar... Tackåhejs


Lilltheo i magen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)