tisdag 14 augusti 2012

full rulle

här är det full rulle å saker händer hela tiden, så som renoveringar, tårtbak, fikabak, bebismys, träning, matlagning, umgås osv osv.... jag tar mig inte riktigt tid att skriva här, det är synd för jag vill ju det.. jag måste försöka hitta motivation även för bloggen å inte bara till allt annat... det jag prioriterar mest av allt i vardagen just nu är faktiskt inte så konstigt nog min underbara son som jag älskar mer än allt annat.... jag gör allt för dig min älskade Theo! å snart kommer kusinen, som jag längtar!!! man får ju gå å vara nervös var å varann dag nu.... ;)

nej, nu ska jag ta å bära upp min nybadade tiger som ligger å sover i soffan.... sängen kommer va skön ikväll, å vilken dag..... jag har prommat till stenudden en sväng såå skönt, men det resulterade såklart i att mina armar/axlar är knallröda... ;) härlig dag.... som utomlands.. nej.. som sagt sleepy sleepy... :)

<3 nbsp="nbsp" p="p">
Jag ska berätta om Theos dop här nån dag!!








En bild på min söta groda jag gjort till tårtdekorationer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)