onsdag 10 oktober 2012

åh herregud...

Vad tiden går fort, alltså jag hinner inte med... det har hänt så mycket på senaste tiden och våran dator är på service hos Danne så jag har inte känt samma lust att blogga, det är där jag har mina redigeringsprogram, bilder osv... det blir som annat än att sitta och blogga på denna bärbara dator! Men nu kände jag att jag var tvungen att uppdatera bloggen, jag kan ju inte överge den helt... :)

Theo växer så det knakar, han vägde sist 8500 gram och var 65,5 cm lång. Storkillen våran. Det går så himla fort och han lär sig nya saker varje dag tycker jag... :) Han har fått två tänder nere, och två till håller på att komma fram där uppe nu.  Han har vänt sig från mage till rygg flera gånger, sagt hej tre gånger, tar av sig sina strumpor och biter på dem! ;) så söt han är våran kille....

Micke har fyllt 30 den 29 sept, så då kom grabbgänget och kidnappade iväg honom från morgon till kväll.... sen på söndagen hade vi fika här hemma!! jättemysigt var det, och kul att grabbarna fick komma iväg å ha skoj!

Nej nu ska jag snart äta lite lunch, men några bilder bjuder jag på....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)