måndag 29 oktober 2012

Monday morning










Att det är härligt att få vakna upp med sin underbara prins varje morgon, jag blir alltid lika glad då jag får säga godmorgon till honom, och ser hans underbara leende! Det spelar ingen roll om klockan är fem eller elva, Jag blir lika glad i alla fall. Jag tycker att han blir bara mer och mer underbar för varje dag som går, och jag vet inte vad jag hade gjort utan våran fina kille!! 

Helgen har spenderats i Övertorneå hos Mickes mamma och pappa. Det har varit mysigt att vara där uppe med dom, inte lika kul hela tiden. Men det är så det är. Jag kan inte göra något. Och det känns piss.

Spelade bingolotto igår och vann en ny lott, så nu blir det att spela nästa söndag igen, men mysigt var det, och det är ju faktiskt bara en timma, så det kan man satsa på att spela då och då. Sandra och Kenny kom hit, och jag bakade en god kladdig kladdkaka med glass till.... mums! 

Igår när vi hade varit på simskolan med Liam så var jag och köpte nya vintertossar, vantar, byxor och ett fleeceset till Theo. Han måste ju vara varm och gossig i vagnen. Men jag köpte strl 80 på fleecesetet och ett par byxor, när jag kom hem och testade dem insåg jag att dom var alldeles för precis för att han ska kunna ha dom ett tag, så tillbaka och byta till en större storlek! Stora prinsen..! Dom svarta byxorna med stjärnorna är också nya, och jag är så nöjd! Vilka fina kläder Lindex har nu. Jag tror jag ska börja handla lite mer där nu, istället för på Kappahl. Jag tycker Lindex har bättre kvalla på sina kläder, även om jag tycker att endel plagg är lite småa i storleken. Det är så fint med stjärnor på kläderna, och jag har blivit lite galen i det nu. Jag tror vi ska sätta upp en stjärntapet i Theos rum, marinblå och vit. Vi måste bara fixa lite mer där uppe innan jag kan börja med hans rum.

Nej nu ska jag göra mig klar för dagen. Vi hörs. Tackåhejs.

1 kommentar:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)