onsdag 24 oktober 2012

Stjärngossarna!










Igår hade jag och barnen lite mys å bus ute... det var sådär kallt och friskt i luften, och frosten hade bitit sig fast! Idag har gröngräset kommit fram igen och vintern försvann. Nu vill jag faktiskt att det ska bli vinter på riktigt, snöigt och vitt. och jul, åh så jag längtar efter advent. Och julgranen, Stjärnorna i fönstret...julmusik, knäck, glögg, lussebulla.. ååååh! jag ska börja tidigt med att julpynta i år. För övrigt så har vi en hel del nya framtidsplaner som jag går och hoppas på. Det enda jag kan säga är att vi kanske inte alltid kommer att bo kvar här vi bor nu! :) Sen får vi se om det blir så eller inte:) DRÖMMAR har vi i allafall... :) Och det har sina anledningar...Nej, nu ska jag börja med middag, sen ska vi ta en låååång härlig promenad ner i byn!

Kramkram från mig!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni såg ut att ha, och glada är barnen, som vanligt:)) stjärngossar gånger 2;)) kram mamma

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder ;).
    Jaså ni har lite andra planer på annat boende lät intressant och lite nyfiken blev man allt då ja trodde ni verkade trivas så bra där ni bor och ha de så mysigt där ute? :).

    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)