onsdag 31 oktober 2012

Uttråkad.

sitter här hemma och är lite smått uttråkad efter tre dagar hemma, jag är verkligen inte van att bara sitta hemma så många dagar i sträck!!! ;) Men mysigt har vi det också jag och gossen.... jag gör sånna saker som jag inte skulle göra lika mkt annars. Pysslar å grejjar med saker, sjunger, leker, busar och myser med Theo massa! Han är så hostig lillkillen och rosslar en del, så jag vill inte gå ut med honom, snacka om jobbigt det är då ens lilla älskling är sjuk. Man vill ju inte se sin lilla skatt vara sjuk på nåt sätt. Åh herregud, snacka om att jag blivit överväldigad av kärlek. Jag älskar min fina son till hundratusen!!! Den kärleken till ens barn går då inte att beskriva med ord. Man måste bara känna den, och den blir bara större för varje dag tycker jag!

Här kommer lite bilder :)



Theo i Liams gamla kläder :) bra att kunna ärva lite av brorsan! :)

Mysisen som bara hostar å hostar... :/

Mitt fina hjärta som jag fick av världens bästa mamma, pyntat med lite lingonris å kottar :)

Mina fina ljusstakar.

Våran nya fina vardagsrumslampa som jag är så nöjd med:)

Mickes 30 års present av oss, som jag fixade med.... bilder som är upptryckta på tyg, för att sedan häftas fast på fönsterram!! Bra tips för er som vill göra annorlunda tavlor... :) Den har inte kommit upp på väggen ännu, utan står så fint mot väggen bara ;))) Vi ska nog hitta en plats till den snart.. :)
Angående min telefonjakt.. jag har bestämt mig för att köpa en Xperia GO i vitt.. det är lagomt pris på den! och den verkar bra, inte för stor och klumpig att hålla i  handen, och jag är nöjd med den.. 
Micke har en likadan...  :))

Nej, nu ska jag röjja lite mer här hemma, och mysa med min prins :)

Snart kommer den stora hem! 

TACKÅHEJS

2 kommentarer:

  1. Jätte fin tavla du gjort själv till micke i 30-års present ;)

    SvaraRadera
  2. Ja vad gör man om man är krasslig; bara hålla sig inomhus!!! Fast ikväll fick han ju åka lastbil :))) bra att du fick användning av hjärtat:))) höres imorgon och krama Theo från mormor<3 kramelikram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)