fredag 19 oktober 2012

Overall till Theo

Jepp, som många redan vet så har jag nu äntligen bestämtt vilken overall Theo ska få i vinter. En del tycker att det inte är så noga med vad barnen har på sig bara det är varmt och skönt, men jag vill ju såklart att han ska få det bästa å finaste som finns! Så det fick han enligt mig :) Hoppas den kommer idag, jag är så nyfiken på att få se den i verkligheten!

Det känns faktiskt som att våran prins har funnit med oss alltid, det känns så himla naturligt att ha honom, och helt underbart! Han är så fin på alla sätt så ingen kan förstå! Glad och go :) alla barn är ju fina, men nog är det nåt särskilt med ens egna små troll... Det här med att ha bonusbarn är inte heller så enkelt alla gånger. Innan vi fick Theo så sa jag alltid att jag kommer älska Liam och Theo lika mycket, men jag förstod nog inte riktigt helt och hållet vad de innebar att älska ens egna barn! Självklart älskar jag Liam också, men jag kan nog inte kräva av mig själv att jag ska känna exakt samma för dem båda, jag gör självklart ingen skillnad på dem, försöker iaf... ! Lite jobbigt är det, men det är så det är i dessa familjer antar jag... Jag är nog inte den enda som känner så gentemot ens bonusbarn?! Hur känner ni andra som har bonusbarn å egna barn?! Berätta gärna ;)

I veckan har vi bland annat varit å ätit på Thairestaurang mitt i veckan, det var mysigt, man behöver inte alltid bara göra mysiga och lite lyxiga saker på helgerna, utan jag tycker man kan unna sig själv nåt även under veckorna. Det kallas väl vardagslyx ;) sånt ska det bli mer av... ;)
Igår var jag och syster och promenerade en lång sväng, ner till färjan å tillbaka, det var jätteskönt. Sen när vi kom hem, blev jag så sugen på att baka, så jag snörde ihop ett gäng Scones, skjuts in i ugnen åsså var det klaaart.. Mums vad gott med varma bröd, ost å Te..

Ikväll ska vi ut och äta med Mickes syskon å familjer, hans bror fyller år, så då ska vi fira honom och bara mysa. Idag kommer även världens finaste mamma hit och hälsar på, och innan dess ska jag och syster åka iväg på storheden, handla lite grann.. Plus att Theo behöver nya pyjamaser och byxor, en del bodys, om jag hittar!! Han växer ju så det knakar, Theo har börjat ha strl 80 nu på det flesta kläder, han är så lång! :)) Det där med storlekar tycker jag inte stämmer ofta, jag får mestadels ta en strl större än längden! ;) Så hoppas nu att hans overall i strl 80 kommer att passa honom... :) annars får ja väl byta till en större...

Såhär ser Theos overall ut...

Den är från Ticket to heaven, och fick väldigt bra i alla tester, så den ska vi nog bli nöjda med. Jag beställde den från lekmer.se, vill ni beställa därifrån så ange koden Gratislandet i kassan så får ni 10 % på er beställning, plus gratis frakt, detta erbjudande gäller tom 31/10 :)

Nej nu ska jag mysa mig ner i soffan med gossen, han verkar vara lite gosig å trött... ;)

Trevlig helg på er alla...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)