söndag 10 februari 2013

Helgen

i helgen har vi bara varit hemma. Legat i sängen, läst böcker, tidningar, druckit varmt, ätit gott, eldat i spisen, kramats och bara varit. Det har varit jätteskönt att få ha en slapparhelg nu då vi alla är krassliga. Min hals gör mer ont idag än igår. Jag är yr och kroppen värker. Så länge febern håller sig borta är jag jätteglad. 

Liam var på simskola med Micke imorse så han är på bättringsvägen. Theo likaså. Han har ingen feber nu, men hostar som ett tok. Snart ska vi värma lite av gårdagens kycklingtacos. Sen mysa ner oss i soffan igen och kurera oss. 

För övrigt så börjar Theos rum bli klart, stjärntapeten är på plats, golvet likaså, snart även listerna. Det blir så fint. Gossen sov ett par timmar i sin säng i sitt eget rum inatt. Men gud så hemskt det var att flytta sängen till eget rum!!!! Det kändes som att han flyttade hem ifrån. Ja, så jag njöt om inte ännu mer då han vaknade och ville komma och ligga bredvid mamma som vanligt. Mammas lilla bebis. :) 

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan eller nåt.... mina fingrar orkar inte skriva mer..... 

Rotar fram nån gammal bild från arkivet, bara så att inte detta inlägg ska bli bildlöst. jag gillar inte sånna! 

Tackåhejs. hoppas ni haft en trevlig helg. 


















1 kommentar:

  1. Flunsorna härjar överallt nu, bra att grabbarna börjar tillfriskna!! Kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)