måndag 11 februari 2013

Sakta men säkert...

börjar vi bli friska här i huset :) Theo hostar inte alls lika mycket, men snoret rinner som bara den. Och när hostan väl kommer, ja då kommer den!! :) Han äter fortfarande penicillin å tar hostmedicin! :) Tur det finns medikament att ta till när det behövs. Liam har farit iväg för att åka lastbil med pappa sin.

Jag och Theo är här hemma, vi har tagit oss en promenad med vagnen i detta fina vårväder i förmiddags, trots 14 minus! Men nu håller det faktiskt på att bli varmare, gud så skönt.

 Igår blev jag ju så tväääärsugen på en ananaspaj. Så jag bad min älskade sambo att handla lite grejer till den, ikväll blir det att snöra ihop en paj.... yummie yummie.

Jag fotade lite bilder på Liam & Theo idag, det känns som att det är evigheter sedan jag använde kameran sist. Annars är jag ju som tokig i att fotografera. Det är inte lika lätt att fota Theo nuförtiden då han blivit större, han är inte alls lika intresserad av kameran, det finns ju faktiskt andra saker att fokusera på.... ;))
Jag ska försöka få några bra bilder på honom sen då han blivit helt frisk. Kanske boka en ettårsfotografering hos en fotograf. Det vore en bra present.

Nu nappar Theo en stund på soffan. så jag ska passa på att fixa å dona lite då.

Kram kram



























          Theo & Liam i likadana Cars byxor från Kappahl. Perfekt och varma med foder på insidan, nu när det är kallt ute!!:)

2 kommentarer:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)