söndag 3 februari 2013

New kitchen

Det känns som att vi fått ett nytt kök nu. Jag fyndade ju ett jättefint gammalt slagbord från blocket, jag trodde verkligen inte att jag skulle få det, eftersom en var före att ringa. Men dom hade tydligen så långt att åka. Så jag fick köpa bordet. Gud så glad jag blev, som jag letat. Jag har länge velat ha ett gammalt slagbord, men inte hittat! och där var det, om än lite mindre än vad jag hade tänkt, men det funkar i vårt kök:) Mycket mindre än det vi hade innan och min älskade sambo tyckte till en början att det var superlitet, men jag tror att han har börjat vänja sig nu.

För övrigt så är vi mest hemma idag, varit iväg en sväng på diverse fix. Men nu har Theo feber, så det blir innemys för våran del. Jag känner mig själv inte helt kry, har ont i mitt "friska" öra och huvudvärk, är det inte det ena så är det de andra. Men det går ju över. Det kan vara skönt att bara vara inne och mysa också, men jag känner mig såå uttråkad. Jag vill hitta på något kul, åka iväg nånstans och göra något annat. Jag är leds på att sitta hemma nu, kanske inte så konstigt med tanke på att jag varit hemma över ett år nu..... FATTA, ett år. Åh herregud. Men när jag börjar jobba så lär jag ju längta tillbaka till mammaledigheten. Ja, vad är det med en egentligen....? aldrig nöjd. :) Trots min rastlöshet så är det himla mysigt att vara hemma med Theo också. Det är ju våran tid tillsammans, och den kommer aldrig tillbaka. :)

Bjuder på några bilder av vårat nya kök :)

Tack å hejs.




 
 







 
 



2 kommentarer:

  1. Jättefint blev det; och möblerna var superfina, och vad bra att du fick soffan:)) äntligen har du ditt klaffbord!!!! Kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)