måndag 4 februari 2013

Idag är en lite sämre dag.....

åh... vad jag är trött, TRÖTT, trött.... Theo är fortfarande sjuk, han hostar och kraxar som bara den. Jag själv känner mig inte heller på topp, ont i halsen, matt i kroppen, ont i mitt "friska" öra, lock för det efter att ha droppat droppar mot det onda, åsså hör jag knappt nåt pga detta. Det är till å med jobbigt att prata i telefon. Men högtalaren på så funkar det någorlunda. Om det där locket bara kunde släppa..... usch. Det låter skumt då jag äter också pga locket.... Har ringt till öron, å hoppas jag får en tid där idag då älsklingen slutat, för jag kan ju inte åka iväg med gossen då han är sjuk. Är det inte det ena så är de då fan det andra. Prövning efter prövning. Men jag blir bara starkare varje gång. Livet kan inte alltid vara lätt..... Hur ska man då veta när det är riktigt bra?? :)

Positivt tänkande, positivt tänkande..... det kommer att bli bättre!:)

Pepp, pepp, pepp! på mig själv....

Tur att Thilde å Peter på nyhetsmorgon får mig på bättre humör å andra tankar. En sån liten sak.... :)) Dom får dagens ros för att dom är så bra....

Varför ska vi mammor alltid ha så höga krav på oss själva? att allt ska vara så perfekt hela tiden?
Ibland gäller det bara att sänka kraven och bara vara, njuta!! :)


Älskade Theo
You make me fight, smile, cry, laugh, love, hope, work and try even harder!
Du är allt för mig, och jag älskar dig mer än ALLT min fina son.
 

2 kommentarer:

  1. Nog blir han bättre:)) upp och hoppa och ut och gå:))) kram mamma

    SvaraRadera
  2. barnen håller jag med om :D men köket skulle jag vela ända påå dock :)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)