lördag 2 februari 2013

Loppissväng

idag var jag, älsklingen och Theo iväg på till Skellefteå på en "blocketsväng" och fyndade grejer. Älsklingen hittade både en bil och en skoter. Och jag hittade "himmelriket" vad det gäller loppisar. Åh herregud säger jag bara. Det var inte hälsosamt för mitt loppistokiga hjärta att traska runt och vända på alla fina fynd. Oj oj vad jag hade kunnat handla. Men man måste ju ha både större hus och börs för att handla allt man vill.... :) Men det är så himla kul att bara gå runt där och fynda. Jag hittade mig en massa porslin i vitt, kannor, skålar, terriner, bestick, en fin vit liten soffa mm.... Och en fin blå gammal, gammal låddda till Theos rum, som en liten koffert med nyckel. Åh så fin, men....... den glömde vi där. Så den snälla farbrorn skulle lägga undan grejjerna tills nästa gång jag kommer dit. För tillbaka ska jag.

Nej, nu börjar melodifestivalen. Jag kanske fotar mina fynd om jag får tid och lust.

Hoppas ni har en riktigt trevlig helg därute.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)