måndag 13 februari 2012

Hit å dit :)

Jag har haft fullt upp med det ena å det andra de senaste dagarna och inte hunnit eller haft lust att uppdatera bloggen! :)
Ikväll bjöd vi över syster å finaste Kenny på korvsoppa till middag, det var jätte gott och nyttigt dessutom:) Till efterrätt åt jag vaniljkesella å varma hallon me kaffe, dom andra fick glass till :) Mummsfillibabba! Jag var som sugen på nåt gott, och vaniljkesellan var faktiskt god.

Jag har ju som sagt lite högt socker och har därför varit tvungen att ändra på min kost rejält, jag är noga med att äta mellanmål, mindre kolhydrater och noll socker. Resultatet av detta är att jag mår mkt bättre, har nästan ingen halsbränna alls, känner mig piggare och fräschare och viktigast av allt... kanske slipper insulin, och har faktiskt gått ner 2 kilo i vikt! inte illa pinkat;) så jag hoppas att mitt socker håller sig stabilt som det gör nu, så jag slipper spruuuutorna!

Idag efter sjukgymnasten så var jag och köpte lite nya kläder till våran lillprins, mammatrosor till mig att ladda bb väskan med, å en gosig bb filt till bebis! Jag var också å storhandlade mat igen... men jag tycker faktiskt det är roligare att handla nu då jag känner mig så nyttig:) På Coop hittade jag jätte fina tapeter till sovrummet, lite målartvätt, en tapetborttagarmaskin å lite tapetserarverktyg! Så nu är vi laddade inför att göra fint i sovrummet... det ska bli såå kul att få nytt å fräscht där inne nu inför lillprinsens ankomst! :)

Igår gick vi in i vecka 30, shit vad tiden går fort nu, jag vill få allt gjort nu så att jag kan slappna av och vila upp mig sen på slutet. Nu är det ju faktiskt bara 10 veckor kvar!!! Snart får vi snosa bebis! åh...... knodden våran!!! <3 om två veckor ska jag göra en avgjutning av magen, åsså ska vi fota oss hos fotografen! :) Jag å älsklingen vill ju ha fina minnen av oss å magen!! :)



Magen vecka 30 (29+1)

Lillprinsens nya kläder <3

De fina alla <3- ans tulpanerna vi fick av min fina mamma..

Kvällsmys på köksbordet


Skänken som ska bli vit :) 
Nu ska jag joina min älskling i soffan och titta på familjen annorlunda!
Hejsvejs.

1 kommentar:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)