måndag 27 februari 2012

Sammandragningar & förvärkar

Ja, jag har som funderat på vart dessa förvärkar och sammandragningar håller hus! Men idag har dom kommit som ett brev på posten. Det började i natt med att jag kände en molande mensvärk framtill rätt långt ner... och nu har det börjat slita och dra i magen plus att jag har en molande värk nertill i ryggen och ut mot ljumskarna.. Det är som ett tryck neråt mer och mindre hela tiden, och ibland känns det faktiskt som att bebis är på väg ut :) Lite scary, men så länge det inte gör jätte ont eller så, så vet jag ju att ingen förlossning är på väg att starta iaf. Bara lite övandes inför vad som komma skall... men man blir som lite paff av att känna dessa förvärkar... :) Så nu har numret till bb och förlossningen satts upp på kylen, bara utifall ATT.... :)

Idag då jag var på väg till Boden blev jag stoppad av polisen som hade kontroll, jaa visst sa jag.. jag kan blåsa med min stormage...! hehe, men man vet ju aldrig, det kan ju finnas nåt pucko som dricker trots att dom är gravida! Nee nu ska jag städa och plocka ihop lite sen laga en god thaigryta och ris till middag, jag blev så fruktansvärt sugen på det !

Kramar / T.

2 kommentarer:

  1. Ohh gud så spännande! Nu börjar du gå in mot målet när förvärkarna kommer, det är ju som du säger, övning innan the big thing! :D <3 Kramisar till er!

    SvaraRadera
  2. Bra att ha telefonnumret nära ! Hade allt velat se när du blev stoppad av polisen, och fick blåsa:)) nu börjar förvärkarna ge sig t känna; minns att jag hade mycket med Eric! Kram mamma<3

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)