onsdag 29 februari 2012

Sjunkit ...

jaa nu när jag sitter å kikar på bilder på magen så ser jag ju att den sjunkit rejält :) eftersom bebis huvud har legat neråt nästan varje gång hos bm så tror jag att han har börjat fixera sig! :) vi får väll see på måndag hos bm. Han tycker iaf om att ligga så och sprattla med fötterna mot mina revben.. En kväll tror jag att han fastnade med en fot mellan mina revben, kändes verkligen som att han satt fast plus att det gjorde ont :) och igår hade lillparvel hicka i typ en halvtimma, då ville jag bara ta ut honom å hjälpa till å få bort hickan.. :) Nej, nu måste jag faktiskt göra mig iordning å åka iväg, jag har mycket på schemat idag! 

Kramkramz / T.


2 kommentarer:

  1. Alltså din mage är sjukt stor för att vara så många veckor kvar! Har ni dubbelkollat så det inte är tvillingar på G? :)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)