fredag 17 februari 2012

inspiration





åh, jag är jätte sugen på vår/sommar nu, det är så härligt då solen börjat lysa om dagarna, jag vill bara ut på långpromenader och längtar verkligen till jag orkar med det... idag var jag på vattengympa hos sjukgymnasten, det var jätte skönt, liknade gravidgympan en del. Svärmor å svärfar har nyss åkt hem, och nu håller Micke å Liam på att skotta här ute! :) gissa om det är nån som är lyrisk? :) Ne, nu ska jag upp på vindan å hämta ett fönster som jag ska hänga här i vardagsrummet! :) Kommer bli så finfint. Jag har fått massa inspiration och en kick nu att pyssla å grejja på här hemma.. Man vill som få det gjort innan bebbe kommer. Jag längtar också till sommaren då jag får fara på auktioner, renovera, å pyssla ännu mer!! Kram på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)