onsdag 29 februari 2012

Moussaka



igår då svärmor å svärfar kom hit efter deras umeresa så lagade jag gomiddag i form av Moussaka, inte ofta jag lagar det, men den blev sååå god! Så det fick bli dagens goda lunch som jag just smaskat i mig.. snart kommer hjärtat hem och hämtar mig så ska vi ta oss en sväng till stan... igen ;) jag har precis kommit hem från sjukgymnasten. Älsklingen ska jobba klart en stund, å under tiden ska jag kika på glasögon:) jag fick ju ett bidrag av kära mor å far i julklapp som jag vill använda nu! Det skulle vara kul med ett par vårfräscha nya brillz.

Åh vad jag längtar efter att få köpa nya somriga/våriga kläder i ljusa fina färger... hoppas att kroppen tillåter det ;) Jag är så stolt över mig själv att jag inte gått upp nåt alls på ca 4 veckor.. :) Jag står still och har snarare gått ner i vikt. Just nu ligger jag på mina 11 kilo plus, vilket jag tycker inte är hela världen. :) dock så är det ju fortfarande 8 veckor kvar till bf. :) så det kan ju faktiskt hinna hända mkt på den tiden :) Jaja, thats not all.... men skönt att hålla kilona lite under kontroll iaf måste jag ju säga. Tänk att på några veckor har vi trollet här.... å vi blir fyra! LÄÄÄNGTAR så mkt efter dig nu lillskiten ;)
Idag på akupunkturen låg jag och bebis och busade.... hehe han är så söt då han sparkar tillbaka hela tiden!!;)

Japp, en kaffetår nu då innan avfärd.. hejsvejs

3 kommentarer:

  1. Spännande att se han sen!! :)

    SvaraRadera
  2. Guuud så gott det där såg ut! E det tzatsiki på bilden?? :D *slurp!*

    SvaraRadera
  3. Tack vad gullig du är! Vad gott med moussaka den maträtten hade jag helt glömt bort. Hoppas ni haft en fin helg.

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)