måndag 17 september 2012

Myyyysigt...

Ja, visst har det blivit mysigt nu när det är mörkt om kvällarna, å man får tända ljus å bara vara inne å ha det gott.. ;) Jag njuter så av att få tända ljus och mysa! Snart ska jag, syster, mamma och barnen åka till Ikea och köpa ännu mera ljus.... det lär väl gå åt ett par hundra den här vintern också!

I helgen har vi varit å rantat en hel del, varit på stan och handlat träningskläder osv... jag tror att jag har världens bästa älskling. Han har köpt en helt ny träningsgarderob till mig!! Byxor, jacka, linne, träningsbh, strumpor å skoooor! Det är nån som vill ha sin fru i form... ;) hehehe...  Åh, så underbart det är att ge sig ut och springa nu, och det är härligt då man märker att man orkar längre och längre hela tiden, och kilona går åt rätt håll. Det viktigaste av allt att  är ändå att man mår så bra av träningen, jag känner mig mycket piggare, och det är så skönt att väcka kroppen med en härlig springrunda! Det känns verkligen skönt att ha kommit igång nu efter en lång å jobbig graviditet med foglossning, högt socker, karpaltunnel å allt vad jag nu haft! :) Jag känner fortfarande av foglossningen så jag orkar riktigt inte ta i till hundra ännu, men det kommer väl eftersom! :) Kroppen måste hinna läka också!

För övrigt så är det fullt upp, vissa grejjer roliga, andra mindre. Men sånt är livet! Man ska igenom mycket! Tur att jag har världens finaste runtomkring mig iaf! Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund med min söta prins som håller på att somna framför tvn. Han är det bästa som hänt mig! 


1 kommentar:

  1. Hmmm, det här ska jag visa din pappa;)) köpte träningskläder:))

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)