torsdag 13 september 2012

Ny frukostfavorit


Igår testade vi köpa denna fil, å gud så god den var!! 1,5 liter är det i den, så det räcker ju lite längre :) kostade 20 kr på Ica Maxi, vilket inte är dyrare än någon annan smaksatt fil eller youghurt! Såååå himla god vaniljsmak, testa den om ni inte redan gjort det! MUMS! ;) Förpackningen är ju fin i sig, å flickan så sööööt!  Till filen har jag Finax nya variant av påse med familjemusli, med smak av äppel, russin å hasselnötter... MUMS, inte så där mjölig som Musli brukar vara trots att denna variant är nyttig! :))

Jag å Theo har vaknat tidigt idag med, sötnöten min, det verkar som att våra sovmornar är slut för ett tag iallafall... :) Puss då dig min gurka! Nu ska jag ta lite mera fil :P Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)