måndag 10 september 2012

Tidig morgon

idag blev det tidig morgon här i huset... vaknade av att det var dyngsurt i sängen.. :/ dessa liberoblöjor, usch så dåliga dom är! testade använda dem då vi alltid använder pampers annars.. men jag säger då det aldrig mer, dom släpper ju ut på sidorna, vet inte om dom är för stora eller vad det är! :P Gubben somnade kl sju igår kväll då vi var ut och gick i vagnen, han har i princip sovit sen dess.. bara vaknat för nåt blöjbyte å mat! ;P sötnöten min !!!

Shiiit vad kallt det var imorse då vi vaknade, is på rutorna och massa frost i gräset... brrr... nu är det himla skönt att det är varmt å gossigt inomhus, å hur skönt är det inte med golvvärme?! ;) UNDERBART! Nej nu ska jag mysa lite mer med mina små prinsar:))

Theo försöker ta sig framåt.... å busar med kudden!! Denna lilla människa är verkligen mitt allt! 
Oj oj.... Så fin! 


1 kommentar:

  1. Ja det var konstigt skrapa bilrutan på morgon!! Men d är skönt när det är så friskt ute i luften!! Du får väl prova andra blöjor, men svårt d där, finns jue en hel uppsjö av blöjor:)) Theo ser så stor ut på bilderna :)) syns imorgon; kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)