måndag 30 april 2012

Bm besöket

idag var jag och älsklingen till barnmorskan för en koll, kanske för sista gången... där såg vi även en liten liten bebis som låg där så fint i sin mammas famn, åh nu förstår man ju vad det är för "liten krabat" som ska komma ut från min mage! :) Så små å söta dom är dom där små liven! ;)

Iaf..blodtrycket var bra, låg på 135/80. Sf måttet var 39-40. Sockret bra... Det var det som kollades idag, sen pratade vi lite om förlossningen och min enda rädsla/oro just nu är att bli snittad! Usch, jag vill slippa det där såret, och ärret efteråt.. Ringde spec. mvc idag också... å vi fick en tid på torsdag! :) så då får vi kanske se vad som sägs om de blir nå besök... nej, valborgs idag, och det är superväder... får se om vi orkar åka å titta på nån majbrasa ikväll, jag känner mig jätte trött och seg idag... efter att ha varit superpigg och effektiv hela helgen! Nej. nu en vila med hjärtat!  å vänta lite till... man blir ju så sluuut av denna längtan å väntan!! <3





1 kommentar:

  1. Skönt att höra att värdena är bra !! Ha en bra Valborgs , kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)