söndag 30 december 2012

30 December= min födelsedag

Ja, tänk att idag fyller jag 26 år ! :) Gud så fort tiden går ! :) Jag har haft en fin dag med nära å kära, presenter å Leilas devils food chocolate cake, som syster hade bakat åt mig! Hon är ju bara för bra min älskade Sandra! :)

Igårkväll fick jag homespa av älsklingen, massage, fotskrubb, kroppsskrubb osv, också hade han spolat upp bad, tända ljus mm å var så romantisk! :) Sen fick jag såklart frukost på sängen, jag menar HUR ofta får man färska jordgubbar doppade i choklad, paprikahjärta på rostad fralla.... :) sen att jag köpt jordgubbarna å chokladen själv hör ju inte till saken! Hur romantisk! Jag älskar denna karl så mycket, finns inte ord för hur mkt. 

Nu har vi packat vårat pick å pack å ska dra uppåt landet för att fira in det nya året! Se raketer dubbelt är inte helt fel.... ;)

Igår hade ju Vilma dop, och jag fick såklart bli gudmor till denna vackra tjej. Det var ett jättemysigt dop, med granar å grejjer i kyrkan, jätte juligt å fint. Gud så stor mosters hjärta börjat bli nu......

nejnej, snart kommer Danne så då ska vi börja bege oss iväg, hoppas att det inte är alltför halt kring vägarna bara.

Och mina vänner & Ovänner....... Gott nytt år på er alla ! Hoppas ni får en riktigt fin nyårsafton!

Kramar från oss alla.. 





1 kommentar:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)