torsdag 27 december 2012

Om att vara stolt

å herregud, idag har varit en sån dag då jag varit så himla glad och lycklig, trots att jag tänkt på svärmor. Jag är så otroligt stolt över vad jag har i mitt liv, världens bästa familj, sambo och PRINS, gud vad jag älskar er! Jag är så glad över att ha fått bli mamma till denna underbara lilla kille så jag kan bara inte finna ord till det. Att man kan känna sånna starka känslor för en annan människa! Jag gör allt för dig mitt älskade barn!
Mamma älskar dig mest av allt.

Nåja, ikväll har vi sett på barngalan, vilka söta små barn det finns. Och jag hoppas och ber att det aldrig ska hända nåt med våra barn! Skulle det göra det så skulle jag dö själv. Jag är glad för varje dag jag får vara med mina fina och bara njuta. Det är livskvalité! Det är det som är det viktiga, att få vara med dem man älskar. Det finns så många som inte tar sig tiden, men för mig är det ALLT.

Jag har bäddat rent i sängen, alla i huset är nybadade och fräscha, ikväll var Theo så trött att han bara stupade i pappas famn med välling flaskan i famnen.... inte att han vaknade då pappa la ner honom i sin egen säng heller. Vårat söta troll. Han har börjat bli så stor. Han älskar då man busar med honom å säger tittut. Han älskar att busa med storebror! :) Man blir varm i hjärtat av att se hur goa dom är med varandra, redan!

Ikväll började Liam plötsligt storgrina, jag blev fundersam..... vad är det nu? då säger han att han är ledsen för att han saknar farmor. Ja, vad säger man. Det är svårt att trösta dessa små. Det är klart att de också känner sorg och saknad. Men hon finns ju med oss i allafall.

Nej. nu ska jag ta och plocka lite disk, sen gosa ner mig i den nybäddade sängen, en ny dag i morgon.




Godnatt. 


1 kommentar:

  1. Saknaden kommer lite då och då; och det är helt okej, det ingår i processen!! vi får glädjas ändå och som du säger ta tillvara på det mesta!!!! Lät skönt m nybäddade sängar;) syns imorgon, kram mamma<3

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)