söndag 23 december 2012

Jag tror jag drar....

Jag tror jag drar till varmare breddgrader! Shiit vad kallt det är nu! Vattnet har frusit också, det är nu det är jättecharmigt och kul med gamla hus! brrrrr....... törstig å slut mjölk...... inge saft att dricka, inge vatten.... inge julmust.... like sahara! Micke tyckte vi skulle dricka ööööl, men njae jag känner mig inte så sugen på det! En dag innan julafton å vi har inget vatten, suck, det finns dom som har det värre, men det hade ändå varit gott med en droppe eller två...... en dusch, ett toabesök! Hehehe.. Micke håller på för fullt för att få vattnet att funka! :) Sötnöten!

nej nej nu ska jag sluta klaga, jag hoppas i allafall att bilen är varm snart så vi kan fara å hälsa på lite folk idag, ska bland annat på middag hos morfar å ha lilla julafton med Mickes familj! Mysigt!!! :)Ikväll blir det bingolotto och uppesittarkväll med massa gott såklart!

Dan före dan, hoppas ni inte stressar alltför mycket nu där ute!! Det blir nog jul i allafall...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)