lördag 22 december 2012

Det är kallt nu

I natt var vi vakna till efter klockan 2, vid halv tre vaknade Theo och ville ha lite tisse!:) Denna lilla kille är van vid att alltid få en liten slurk på natten för att somna om. Han är inte hungrig egentligen utan han vill bara ha sig en slurk och närhet för att kunna somna igen! Det slutade med att han somnade inte förräns vid 4, så jag har fått rätt bra med sömn i natt ;P hela 6 timmar! :)

Men det gör ingenting, jag är lika glad för det, det är ju så mysigt, vitt ute, om än lite väl kallt, det var 35 minus imorse då Micke väckte mig.. brrr.... mjölken är slut, och jag hade behövt köpa en absolut sista klapp, men jag tror det får vänta tills imorgon. Idag stannar vi inne, gör upp en go brasa, lyssnar på lugna favvissar, bakar lite bröd och bara myser i pyjamasen. Det är jul det, gud så mysigt.

Men vi ska i allafall ta oss ner till grannen då deras söta dotter Elise fyller år å bjuder på tårta! :)

Nej nu ska jag ge Theo lite mat innan vi börjar baka farmors goda bröd! :)



  • Tackåhejs å mys på allt ni bara kan! Det ska vi göra! :)

1 kommentar:

  1. Brrr, 35 minus!! Det är kallt, men sådant man får räkna med under denna årstid ! Imorgon ska jag också baka farmors bröd:))) lär nog gå åt!!! Mysigt det låter att bara gå i pyjamas, så ska det vara under julen:))) kram kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)