fredag 21 december 2012

Leken





Tänk att våran Theo snart är 8 månader, oj vars har dessa månader farit? samtidigt så känns det som att vi alltid har haft honom. Det är som konstigt det där hur det kan bli och kännas.
Theo har kommit på att det är kul att leka med olika saker, framförallt att bita på dem, slå med grejjer, plocka och pyssla!  Han har även lärt sig att åla sig framåt vilket naturligtvis gör mig stolt i mammahjärtat! Oj, så duktig han är. Det är så kul att se honom ta sig framåt mer och mer för varje dag. Han har också lärt sig säga fler ord som kaka och kudde. Bästa är då han säger mamma och pappa! då smälter man ju totalt!

Jag ska försöka ändra å grejja med min bloggdesign för att få den som jag vill, nu håller jag mest på att laborera med olika mallar och stilar, jag hoppas att detta kan bli kul nu och att bloggandet håller i sig! :)) Puss å kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)