onsdag 26 december 2012

Annandags middag

Jepp, idag har jag sovit till typ 12, med diverse avbrott! :) jag kommer inte ihåg när det hände sist att jag fick sova så länge. Trots det så har jag känt mig trött hela fm, jag tog mig ett skönt varmt bad, fräschade upp mig lite åsså for vi iväg på storheden en sväng. Jag dissade mellandagsrean och satt i bilen istället medans Micke gjorde sina ärenden! Sedan begav vi oss iväg till morfar för annandags middag då det inte blev att vi åkte dit sist pga vattnet osv! Vi fick god mat, å mysigt var det att sitta där och bara umgås, det är inte ofta vi gör det!

Gossarna lekte med massa leksaker som han hade, såg på Lady å Lufsen mm.... :)
Sen for vi en sväng förbi Coop och köpte en hel kasse med frukt å grönt. Man känner ju sig som grisen själv såhär efter jul ;)))
Fikon, Avocado, morötter, paprika, apelsiner, banan å annat gott, så nu ska vi sätta oss i soffan å trycka lite FRUKT istället för allt fett å socker! Det är ju Bonde söker fru återblicken klockan åtta så det får vi inte heller missa! Imorgon jobbar Micke och då ska jag umgås med grabbarna å passa på att röjja å fräscha upp hemmet efter allt julmys!

Tackåhejs! 


Julaftonsbilder i större format! :))







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)