fredag 2 mars 2012

Ett ständigt tryck....

Ja, det kan man säga! bebis trycker så mycket neråt, jag tror att han håller på att fixera sig eller nåt... igårkväll trodde jag verkligen att bebis skulle komma ut, jag vågade knappt röra mig för att jag trodde att han halkar ut då;) hehe.. undra vad du håller på med där inne våran lilla nisse, jag hoppas då verkligen att du inte är på väg ut ännu.. det är väll normalt att det trycker i slutet av graviditeten... men obehagligt är det ju! Magen har sjunkit ännu mer, så fixering är nog vad som pågår.... ska iaf ringa å kolla med bm vad hon säger...


idag åker lillkillen till sin mamma och det blir tomt här hemma, men då kanske vi får klart där uppe i sovrummet, gästrummet har som blivit vårat sovrum nu.. vi kanske inte flyttar tillbaka ;)))

Igår hade vi en "sportdag" och det åktes både skridskor och spelades innebandy... mina killar är så fina! <3 Fotade lite bilder som jag ska visa sen.... idag ska jag på stan å äta lunch osv med min fina mamma och kanske pappa? dom är helt enkelt bäst!





Kramkram/ T.

2 kommentarer:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)