fredag 23 mars 2012

Härlig dag

Jag vaknade före 6 och var alldeles klarvaken, magen skrek efter grööööt : ) Så upp med älsklingen för att äta havregrynsgröt med banan å en macka m leverpastej!! *Mums* vad gott. Jag hade nog kunnat äta tre tallrikar! :)

Solen skiner genom vardagsrumsfönstret och det är varmt och skönt ute!! åh, vilken härlig fredag. Idag har vi bestämt oss för att vi ska lyxa till det med pizza till fredagsmyset:) jag har inte ätit pizza på hur lääänge som helst ju. Igår gick syster ut med att dom också ska få en liten bebis, som är beräknad i Augusti, jag ska bli moster och är hur glad som helst! :) <3 Mosters lilla hjärta å våran bebbes kusin:) <3

Ha en bra fredag alla fina!

/T.

Bjuder på en bild på mig och min älskade M, vad hade jag gjort utan dig? Du är underbar!  <3


2 kommentarer:

  1. Ja, så kul! De var ju väntat :) bloggar hon inte längre?

    SvaraRadera
  2. Ni är så fina! :) Nja, Dan o Ida kanske men enligt Robin så ska vi vänta ett tag :D men skönt att Mio får sig småkusiner iallafall!

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)